Osoby, które przybywają na firmowe konkurencje zazwyczaj spodziewają się nudy i rutyny. Długie przemówienia i brak ciekawych kwestii to coś, co charakteryzuje takie spotkania. Warto więc urozmaicić gościom pobyt, wręczając im ciekawe upominki. Stanowią one kilka wartości w jednym – wzmacniają identyfikację z marką, przywiązanie do firmy oraz umacniają naszą więź z pracownikiem. Już na samym starcie takiej imprezy możemy zaprosić wszystkich do promocji firmy, pamiętając o torbie reklamowej.
Wręczając na samym początku torbę papierową z nadrukiem, sprawiamy, że pozostali goście wydarzenia zauważą nasz logotyp. W ten sposób spełni ona praktyczną rolę, ponieważ będzie służyła pracownikom do przechowywania różnych przedmiotów. Co ważniejsze – posłuży też jako reklama firmy. Na https://www.flasz.pro/20-torby-papierowe-z-nadrukiem jest dostępna w kilku wersjach.
Podobnie sprawdzą się zawieszki na szyję, gdzie można powiesić identyfikatory. Dobrze jest przed startem konferencji dopilnować, by każdy z naszych podwładnych posiadał swoją plakietkę z imieniem, nazwiskiem oraz nazwą funkcji.
Uczestnicy konferencji przybywający z zewnątrz również uwielbiają być obdarowanymi różnymi gadżetami. Możemy sprezentować im na przykład pendrive reklamowy. To stosunkowo niedrogi gadżet, kosztujący w hurcie około 20 złotych za sztukę. Zamawiając ich większą ilość uzyskujemy korzystne rabaty. Na pamięci USB nadrukujmy nazwę naszej firmy. Może ona w ten sposób służyć jako przenośna wizytówka, a nagrane tam materiały stanowić będą dodatkowy element promocyjny.