Bilbordy możemy spotkać na każdym kroku. Kolorowe fotografie i krzykliwe hasła zachęcają nas do odwiedzenia danego sklepu, zakupu danej rzeczy czy też skorzystania z usług konkretnej firmy. Jest to doskonały sposób na powiększenie grona swoich klientów. Jakie są rodzaje bilbordów? Z których warto skorzystać, gdy chcemy wypromować swoją firmę?
Mimo że termin ten kojarzy nam się najczęściej z reklamami zawieszonymi na pewnej wysokości, okazuje się, że znajdziemy różne rodzaje bilbordów. Jednym z nich są bilbordy ścienne, a więc tablice, które montowane są do elewacji budynków. Ten rodzaj reklamy jest zazwyczaj najmniej kosztowny, gdyż związany jest z mniejszymi kosztami eksploatacji. W przypadku tego rozwiązania nieodłącznym elementem jest jego oświetlenie, które sprawi, że bilbord będzie widoczny nawet w nocy.
Spotkać możemy również bilbordy przestawne, które są nośnikami naziemnymi. Nie są one związane z podłożem, z tego też powodu nie jest potrzebne pozwolenie na budowę. One także powinny mieć swoje własne źródło światła. Jest to dobre rozwiązanie, gdyż cechuje się dużą mobilnością. W ten sposób kampania może codziennie odbywać się w innym miejscu, by dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Znajdziemy także bilbordy, które są kotwiczone w gruncie. To tablice, których dolna część na stałe jest przytwierdzona do podłoża. Takie rozwiązanie ma również swoje plusy, gdyż mamy pewność, że nasza reklama będzie się znajdowała w stałym miejscu. Przymocowanie do podłoża sprawia, że nie ulegnie zniszczeniu i przetrwa nawet ciężkie warunki pogodowe.