W niewielkim butiku kwestia optymalnego wykorzystania przestrzeni jest znacznie ważniejsza niż w przypadku sklepów wielkopowierzchniowych. W tym przypadku drobne błędy mogą odstraszyć klientów i nie dać właścicielom szansy na zarobek. Z tego powodu nie można rozkładać towaru losowo, ale jego rozmieszczenie powinno zostać odpowiednio wyeksponowane.
Wieszaki sklepowe to rozwiązanie, które jest proste, ale jednocześnie genialne, gdyż daje duże efekty, a jednocześnie nakład jest wyjątkowo mały. Ta bardzo drobna inwestycja sprawi, że oferowana odzież będzie widoczna, ale również odpowiednio wyeksponowana. Sukienka czy garnitur prezentują się znacznie lepiej, gdy są w pełnej okazałości. Wieszaki można też dobrze połączyć z resztą aranżacji butiku. Warto sprawić, żeby to ubrania na nich były najbardziej widoczne, a jednocześnie ustawić część towaru pod lub nawet nad nimi, jeśli zamontujemy tam odpowiednie szafki. Ekspozycja jest połączona z odpowiednim składowaniem produktów, więc to podstawa w przypadku niewielkich butików.
Warto wydzielić na nią trochę przestrzeni, nawet w przypadku niewielkiego butiku. Szyld na zewnątrz może zwrócić uwagę przechodzącej osoby, ale wystawa zrobi to znacznie lepiej. Nie jest to rozwiązanie znane od wczoraj, a jednocześnie nadal na tyle powszechne, że musi się sprawdzać. Sama aranżacja wystawy nie należy do łatwych. Nie powinno się po prostu umieszczać wszystkiego w niej zależnie od tego, co pierwsze wpadnie nam do ręki. Należy użyć wyobraźni do jej konstrukcji. Pomyśleć o tym, jak powinno się to zrobić, żeby było na tyle oryginalne, żeby zwrócić uwagę potencjalnego klienta na dłużej niż kilka sekund.