Jak wyeksponować ubrania w małym butiku?

W niewielkim butiku kwestia optymalnego wykorzystania przestrzeni jest znacznie ważniejsza niż w przypadku sklepów wielkopowierzchniowych. W tym przypadku drobne błędy mogą odstraszyć klientów i nie dać właścicielom szansy na zarobek. Z tego powodu nie można rozkładać towaru losowo, ale jego rozmieszczenie powinno zostać odpowiednio wyeksponowane.

Wieszaki sklepowe to rozwiązanie, które jest proste, ale jednocześnie genialne, gdyż daje duże efekty, a jednocześnie nakład jest wyjątkowo mały. Ta bardzo drobna inwestycja sprawi, że oferowana odzież będzie widoczna, ale również odpowiednio wyeksponowana. Sukienka czy garnitur prezentują się znacznie lepiej, gdy są w pełnej okazałości. Wieszaki można też dobrze połączyć z resztą aranżacji butiku. Warto sprawić, żeby to ubrania na nich były najbardziej widoczne, a jednocześnie ustawić część towaru pod lub nawet nad nimi, jeśli zamontujemy tam odpowiednie szafki. Ekspozycja jest połączona z odpowiednim składowaniem produktów, więc to podstawa w przypadku niewielkich butików.

Wystawa sklepowa

Warto wydzielić na nią trochę przestrzeni, nawet w przypadku niewielkiego butiku. Szyld na zewnątrz może zwrócić uwagę przechodzącej osoby, ale wystawa zrobi to znacznie lepiej. Nie jest to rozwiązanie znane od wczoraj, a jednocześnie nadal na tyle powszechne, że musi się sprawdzać. Sama aranżacja wystawy nie należy do łatwych. Nie powinno się po prostu umieszczać wszystkiego w niej zależnie od tego, co pierwsze wpadnie nam do ręki. Należy użyć wyobraźni do jej konstrukcji. Pomyśleć o tym, jak powinno się to zrobić, żeby było na tyle oryginalne, żeby zwrócić uwagę potencjalnego klienta na dłużej niż kilka sekund.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dziewiętnaście + jeden =