Neon w reklamie – jak to zrobić dobrze?

Każdy producent neonów reklamowych próbuje stworzyć produkt idealny. Reklamę, która zainteresuje potencjalnych nabywców usług, będzie wyglądała atrakcyjnie i estetycznie, a jednocześnie sprosta oczekiwaniom zamawiającego. Przyglądając się temu, co dzieje się w branży reklam outdoorowych, można zauważyć, że rynek ciągle ewoluuje, unowocześniając swoją ofertę. Producenci i sprzedawcy próbują znaleźć złoty środek między klasyką i współczesnymi trendami. Szukają odpowiedzi jak stworzyć dobrą reklamę świetlną.

Innowacja popłaca

Dzięki neonom z Wrocławia i innych miast świat reklam zewnętrznych, ale od niedawna również wewnętrznych, uległ nieodwracalnym zmianom. Podświetlane napisy czy ledowe obrazy stały się codziennością, dlatego pojawiła się potrzeba kolejnych wyzwań. Jak powinna wyglądać efektowna reklama neonowa? Przede wszystkim musi się wyróżniać i być widoczna. Te aspekty gwarantuje estetyczny projekt i staranne wykonanie, ale również lokalizacja produktu. Aby zwiększyć zasięg reklamy ledowej powinna być umieszczona z dala od innych punktów świetlnych, a także kontrastować z tłem, na którym się znajduje.

Ważną funkcję spełnia również dopasowanie konkretnego modelu podświetlenia do usług lub potrzeb danej firmy lub wydarzenia. Nazwa lub konkretne usługi można umieścić na trwałych i eleganckich tabliczkach lub kasetonach, natomiast literki z żarówką mają ogromny potencjał marketingowy, przez co znajdują szczególne zastosowanie na bankietach, wystawach artystycznych albo stylowym weselu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

cztery × cztery =