Problemy ze snem? Wypróbuj te metody!

Najlepszym sposobem na uzyskanie dobrego snu w nocy jest przestrzeganie regularnej rutyny w czasie snu. Obejmuje to chodzenie do łóżka o tej samej porze każdej nocy i budzenie się o tej samej porze każdego ranka, nawet w weekendy.

Oto kilka sposobów na lepszy sen:

  • Spraw, aby Twoja sypialnia była ciemna, cicha i chłodna. Jeśli mieszkasz w głośnym sąsiedztwie, rozważ noszenie zatyczek do uszu lub używanie zatyczek i urządzenia emitującego biały szum.
  • Wyłączaj urządzenia elektroniczne co najmniej 30 minut przed snem. Urządzenia te emitują niebieskie światło, które może zakłócać wytwarzanie przez organizm melatoniny, która pomaga zasnąć.
  • Nie jedz dużych posiłków w ciągu trzech godzin przed pójściem spać; pomoże to zapobiec zgadze i niestrawności, które mogą sprawić, że nie będziesz mógł zasnąć przez całą noc.
  • Pij wodę przez cały dzień zamiast napojów zawierających kofeinę, takich jak kawa czy napoje gazowane; kofeina może utrudniać niektórym osobom zasypianie w nocy, a także może powodować skurcze nóg podczas cyklu snu.
  • Ćwicz regularnie – ale nie przed snem – ponieważ ćwiczenia mogą pomóc w lepszym zasypianiu poprzez wspomaganie organizmu w produkcji serotoniny, która sprawia, że czujemy się szczęśliwi i zrelaksowani.
  • Kup sobie wygodną i ładną piżamę. Jeśli chcesz kupić bokserki damskie – sklep bodyciao jest dobrym miejscem, aby zacząć poszukiwania. Odpowiedni strój do spania ma ogromny wpływ na to, jak się będziesz czuć w swoim łóżku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

trzy × cztery =