Jakie elementy wzbogacą doznania z wizyty w restauracji?

Pobyt w restauracji to czas, kiedy człowiek może się zatrzymać, usiąść i miło spędzić kilka chwil. Poza delektowaniem się smacznymi daniami, można również pobyć te kilka minut ze znajomymi lub rodziną. Nic zatem dziwnego, że jadłodajnie starają się uchwycić ten wyjątkowy moment i zapewnić gościom jak najwyższy standard, począwszy od szerokiego menu potraw, przez nowoczesny wystrój wnętrza, aż po dobrze zorganizowany personel. 

Ten ostatni punkt jest szczególnie istotny, ponieważ kelnerzy są niejako pośrednikami między gośćmi a restauracją. Odzież kelnerska, dobre maniery i szeroki uśmiech to tylko niektóre z atrybutów, którymi powinni się oni charakteryzować. W związku z tym warto przemyśleć kwestię, na co obsługa restauracji powinna zwrócić szczególną uwagę?

Personel wizytówką lokalu

Żadna szanująca się restauracja nie może zapomnieć o podstawowym aspekcie, jakim jest obsługa gości. Na nic zdają się atrakcyjne menu i nowoczesne meble, gdy klient musi się sam obsłużyć, lub co gorsza – zostanie nieuprzejmie potraktowany. W tym celu należy regularnie dawać kelnerom możliwość rozwijania się i odbywania różnorakich kursów oraz szkoleń personalnych. W końcu, kto nie chciałby zostać przywitanym przez uśmiechniętego kelnera, który poleci nam danie dnia? 

Bardzo ważną sprawą jest również ich odzież – wyprasowana koszula i kamizelka, eleganckie spodnie czy zapaska z motywem lokalu. Szef kuchni również powinien zaopatrzyć się w ubranie, jakim jest bluza kucharska. Dzięki temu restauracja zyska na profesjonalizmie w oczach klienta, a sam gość poczuje się wyróżniony. Te kilka prostych zmian sprawi, że wizyta w restauracji będzie dla konsumenta samą przyjemnością i z pewnością przemyśli kwestię zostania stałym klientem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

osiemnaście + dziesięć =