Zdrowe odchudzanie – jak się do tego zabrać?

Diety oparte głównie na cięciu kalorii już są coraz mniej popularne, a wszyscy jesteśmy coraz bardziej świadomi, że głodówki nie są dobre dla zdrowia. Dziś mamy już lepszą świadomość jako konsumenci i wiemy, że tylko dieta bogata w substancje odżywcze, witamy i cenne minerały sprawi, że po jej zakończeniu będziemy nie tylko szczuplejsi, ale też zdrowsi. Jednak jak zabrać się do takiego odchudzania, gdy nie mamy żadnej wiedzy z zakresu dietetyki i zdrowego stylu życia?

Skuteczna dieta odchudzająca – jak ją skomponować?

Na początek warto zaznaczyć, że przed rozpoczęciem diety zawsze dobrze jest skonsultować się z lekarzem i dietetykiem, wykonać podstawowe badania krwi i określić dokładne, mierzalne cele. Nastawmy się także raczej na długotrwałą zmianę nawyków niż na krótką, ale drastyczną głodówkę. W diecie odchudzającej nie powinno być miejsca na uczucie głodu, a wręcz przeciwnie – pierwszą zasadą odchudzania jest to, by jeść mniej, ale częściej, dzięki temu utrzymujemy stały poziom cukru we krwi, a organizm ciągle dostaje kalorie i energię do działania.

Jeśli nie mamy czasu na przygotowywanie pięciu posiłków dziennie, wtedy rozsądnym rozwiązaniem może być wykupienie cateringu, który dopasujemy do swoich potrzeb. Możemy ustalić, ile kalorii chcemy przyjmować, jakie produkty możemy (i lubimy) jeść, jak często i o jakich godzinach chcemy otrzymywać posiłki. W przypadku takich usług jak catering dietetyczny Trójmiasto może pochwalić się usługami wysokiej jakości, a dla osób niewprawionych w tworzeniu jadłospisu jest to dużym ułatwieniem i zdecydowanie pomoże wytrwać w diecie i odżywiać się zdrowiej, nawet gdy brakuje czasu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

osiemnaście − sześć =