Promocja marki przez ubrania

Dobremu funkcjonowaniu firmy sprzyjają precyzyjnie zaplanowane i dobrze zrealizowane działania marketingowe. Może to być reklama w środkach masowego przekazu czy w wybranych punktach miasta w postaci plakatów czy banerów reklamowych. Jednak aktywności mające na celu promocję mogą mieć jeszcze bardziej bezpośredni charakter. Ważnym elementem reklamy jest odpowiedni strój pracowników, mogący stanowić ciekawy i niezwykle wyrazisty element budowania marki.

Czapka, koszulka, fartuch pracownika – strój jako reklama firmy

Działania promocyjne poprzez użycie gadżetów i odpowiedniego stroju sprawdzą się w wielu branżach. Można je wykorzystać w sklepach, restauracjach i wszystkich miejscach mających związek ze sprzedażą jedzenia oraz napojów, a także w galeriach handlowych, bankach i punktach obsługi klienta. Dobrze zaprojektowane i uszyte fartuchy do gastronomii będą świetną wizytówką restauracji, a także wyrazistym elementem promocyjnym, zwłaszcza jeśli są utrzymane w firmowej kolorystyce i zawierają logo. W sklepach czy pizzeriach sprawdzą się czapki z daszkiem lub firmowe koszulki. Pracownicy wykonujący swoje obowiązki na zewnątrz z powodzeniem mogą nosić bluzy czy kurtki będące elementem strategii promocyjnej. Promocja poprzez ubrania pozwala zbudować spójny wizerunek firmy i wyróżnia jej pracowników, przykuwają uwagę potencjalnych klientów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

19 + 14 =